Тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры: 15 рабочых дзён Тэрмін дзеяння даведак або іншых дакументаў, якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры: бестэрмінова Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры: бясплатна Пералік дакументаў * і (або) звестак, якiя прадстаўляюцца зацікаўленым асобам ва ўпаўнаважаны орган для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры: Заява**; * - усе дасылаемыя файлы неабходна заархіваваць у адзін файл фармата .zip або .rar ** - бланк заявы на выдзяленне (канфіскацыю) нумара абанента з зоны нумарацыі. Вынік ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры - выдаецца рашэнне аб перадачы рэсурсу нумарацыі. Ажыццяўленне дадзенай адміністрацыйнай працэдуры даступна на адзіным партале электронных паслуг (portal.gov.by). Для падачы заяўкі ў электроннай форме неабходна аўтарызавацца на Адзіным партале электронных паслуг з дапамогай асабістага ключа ЭЛП, перайсці ў раздзел "Адміністрацыйныя працэдуры" і выбраць патрэбную адміністрацыйную працэдуру, запоўніць і адправіць электронную заяўку Апавяшчэнне аб прынятым рашэнні будзе даступна ў асабістым кабінеце карыстальніка партала ў раздзеле «Бягучыя заказы паслуг» пры праглядзе раней накіраванай заяўкі. Адказны за ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры - Стрык Аляксандр Анатольевіч, тэлефон +375 17 208 99 71. Кансультацыя з 8.00 – 12.00. Клімовіч Мікіта Аляксандравіч, тэлефон +375 17 287 87 68 (на перыяд адпачынку адказнай асобы па 08.07) ДрукPDF