Узровень задаволенасці якасцю аказання паслуг паштовай сувязі ў Беларусі склаў амаль 96 працэнтаў
Узровень задаволенасці якасцю аказання паслуг паштовай сувязі ў Беларусі склаў амаль 96 працэнтаў. Пра гэта паведамляе БЕЛТА са спасылкай на партал рэйтынгавай адзнакі дзяржаўных арганізацый «якасць-паслуг.бел».
Так, па стану на 25 сакавіка, сярэдняя ацэнка задаволенасці якасцю аказання паслуг паштовай сувязі ў Беларусі складае 95,99 працэнта. РУП «Белпошта» запрашае ўсіх ахвочых наведаць партал і ацаніць свой вопыт аказання паслуг у аб'ектах паштовай сувязі.
На партале зарэгістравана больш за 13 тыс. арганізацый і звыш 152 тыс. карыстальнікаў.