Асноўныя задачы: - арганізацыя справаводства і архіўнай справы ў Міністэрстве, кантроль за станам гэтай працы ў арганізацыях, якія ўваходзяць у сістэму Міністэрства;- кантроль за своечасовым выкананнем дакументаў у Міністэрстве і арганізацыях сістэмы Міністэрства, у тым ліку за безумоўным выкананнем даручэнняў Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь, Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ва ўстаноўленыя тэрміны, у частцы датычнай Міністэрства;- вядзенне Справаводства па зваротах грамадзян і юрыдычных асоб (пісьмовых, вусных і электронных), якія паступаюць у Міністэрства, кантроль за своечасовым і правільным разглядам;- усебаковы аналіз зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб, якія змяшчаюцца ў іх крытычных заўваг з мэтай выяўлення прычын і ўмоў, якія спараджаюць парушэнне правоў і ахоўваемых законам інтарэсаў грамадзян і юрыдычных асоб, а таксама выклікаюць іх паўторныя звароты;- арганізацыйна-метадычнае кіраўніцтва і каардынацыя дзейнасці па пытаннях ажыццяўлення работы па разглядзе зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб;- забеспячэнне ўзаемадзеяння Міністэрства са сродкамі масавай інфармацыі;- каардынацыя работы па развіцці афіцыйнага інтэрнэт-сайта Мінсувязі;- арганізацыя гаспадарчага абслугоўвання і забеспячэння матэрыяльнымі каштоўнасцямі Міністэрства, забеспячэнне захаванасці і спраўнасці маёмасці, якая знаходзіцца ў яго структурных падраздзяленнях. PDF