Міністэрства сувязі і інфарматызацыі з 16 сакавіка па 6 красавіка 2020 гады вывучае дзейнасць па забеспячэнні паслугамі паштовай і электрасувязі на тэрыторыі рэспублікі. Грамадзяне могуць ацаніць якасць абслугоўвання арганізацыямі, якія аказваюць паслугі паштовай і электрасувязі, праз запаўненне анкеты на партале рэйтынгавай ацэнкі па адрасе: качество-услуг.бел (сфера жизнедеятельности – Телекоммуникации и почтовые услуги), выбраўшы са спісу аператара сувязі, паслугамі якога карыстаюцца. Карыстальнікамі партала з'яўляюцца грамадзяне, дзяржаўныя органы і арганізацыі, іншыя суб'екты, якія аказваюць паслугі і (або) ажыццяўляюць адміністрацыйныя працэдуры, зарэгістраваныя на партале на добраахвотнай аснове. Для размяшчэння свайго меркавання пра якасць працы дзяржаўных арганізацый грамадзянам неабходна прайсці простую працэдуру аўтарызацыі на партале, папярэдне зарэгістраваўшыся на ім. PDF