Узровень задаволенасці якасцю аказання паслуг паштовай сувязі ў Беларусі склаў амаль 96 працэнтаў

Узровень задаволенасці якасцю аказання паслуг паштовай сувязі ў Беларусі склаў амаль 96 працэнтаў. Пра гэта паведамляе БЕЛТА са спасылкай на партал рэйтынгавай адзнакі дзяржаўных арганізацый «якасць-паслуг.бел».

Так, па стану на 25 сакавіка, сярэдняя ацэнка задаволенасці якасцю аказання паслуг паштовай сувязі ў Беларусі складае 95,99 працэнта. РУП «Белпошта» запрашае ўсіх ахвочых наведаць партал і ацаніць свой вопыт аказання паслуг у аб'ектах паштовай сувязі.

На партале зарэгістравана больш за 13 тыс. арганізацый і звыш 152 тыс. карыстальнікаў.

Крыніца: Белта

https://belta.by/society/view/uroven-udovletvorennosti-kachestvom-okazanija-uslug-pochtovoj-svjazi-v-belarusi-dostigla-96-704881-2025/

Малюнак